I'm back home!

Hey världen!

Nu är jag hemma från en underbar,galen,grym,sjukt kul resa i Åre! Där har jag & mina vänner fått uppleva otroliga backar, lära känna nytt folk, skrattat så att tårarna runnit och ätit galet mycket mat & godsaker.

Ska försöka sammanfatta hela resan i stora drag. I söndags blev det tidig väckning för att sticka iväg till båten. En lång bussresa till Åre väntade. Andra dagen blev det slalom åkning i backarna och bastu på kvällen. Så såg i princip alla dagar ut, plus att vi hade pingisturnering med grabbarna nästan varje kväll. Nora & jag var teamet, delfinerna. Haha, vi blev nästan proffs till slut.

Igår var det tyvärr redan hemfärd, bussresan gick snabbare denna gång, berodde sekärt på att jag sov nästan hela vägen. Vi stannade till i Umeå, där fick vi shoppa i ca en och en halv timme. Köpte ingenting, eftersom jag drar till Stockholm om ca två veckor. Båt resan var mycket roligare på hemvägen också, vi kände inte människorna så bra på vägen dit, men på hemvägen var det helt annorlunda.

Här kommer de mest spelade låtarna under resan!

Kaiser Chiefs -
Ruby (den här har alla gått och nynnat på under resan)

MGMT
- Kids

Familjen - Det snurrar i min skalle

OneRepublic - All the right moves (mest sjungda låt av mig,jenny,julia & nora)


( I'll do you like a truck är även en av de mest spelade, men har redan satt upp den här på bloggen så tänker inte lägga upp den igen)

En rejäl bildbomb kommer jag att slänga upp här senare!


Kommentarer
Postat av: Jenny A

I'm excited to see the bildbomb when it falls! :D

2010-03-07 @ 10:03:35
Postat av: Jen

you'll better be! ;)

2010-03-07 @ 11:08:42
URL: http://jennyycecilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0