TimeTimeTime..

ÄNTLIGEN, idag fick jag träffa mina godbitar som jag haft borta under en hel vecka. En ynka vecka låter faktist inte mycket alls, men jo det känns kan man säga. Det är på nåt sätt som om man lever i en bubbla då man är på resa. Man håller ingen koll på omväldens nyheter och inte heller hur nära och kära har det. Förståss, snackade jag med vissa via telefon och så men desto mer var det inte.

Otroligt kul var det iaf idag att se flera kända ansikten. Flera nior hann man även se, eftersom de hade sin avslutning middag idag.

Tänk, det där var vi för ett år sedan. Gash som åren går! Därför vill jag skriva åt er nior som går ut grudskolan imorgon, ta vara och njut av er dag imorgon! För det är just ER dag imorgon, njut verkligen av detta ögonblick. Man går bara ut grundkolan en ända gång i livet. Precis samma sak är det då det gäller studenten.

REMEMBER, det är er dag imorgon!


För ca 1 år sedan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0