Daniel + Victoria = Sant

Jag måste erkänna en sak. Jag trodde jag aldrig någonsin skulle bli så HÄR fast i det kungliga bröllopet som ägde rum i går. Okej, de har hållit på med förberedelser hela våren och nu de senaste veckorna har de varit helt galna med att rapportera om precis allt som händer här och var. Hela min familj, speciellt mamma & syster har varit väldig intresserade av bröllopet och förberedelserna, själv har jag inte riktigt förstått mig på dem, hur man kan tycka att ett bröllop kan vara SÅ intressant?! 
Igår då dagen verkligen var inne, fick jag ändå en speciell känsla då jag såg allt på tv. Själva vigseln var ändå höjdpunkten, då man får se alla gäster som är inbjudna och deras vackra klänningar. Kände t.o.m själv nervositeten komma krypandes innan Victoria kom, det var så himla spännande och se hurudan klänning hon skulle bära upp och hur allt skulle gå. Kändes nästan som om man själv skulle upp till altaret, hehe. En och annan tår fällde man också, hela cermonin var verkligen jätte fin. 

Förutom att jag satt fast klistrad vid tv:n halva dagen firade hela familjen med tårta och champagne. Jodå, jag blev smått chockad över att mamma t.o.m hade köpt Champagne, men det är inte varje dag en kronprinsessa gifter sig precis. Så då det verkligen sker ska man passa på att fira ordentligt.

Så från och med nu, då jag har blivit så här fast i allt detta kanske jag ska börja prenummerera på Svenska DAM- tidningen, vem vet?


Dagen före vigseln, på väg in till konserthuset. Super fin klänning, enligt mig.



Wohoo, äkta man och hustru. Oj oj, så söta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0