Feel it.

Hey på er mina vänner!

Det var inte percis igår. Jag kan erkänna att jag inte haft varken lust, ork eller tid att skiva nåt hit så tänkte ta mig i kragen och berätta var jag donat med de senaste dagarna. På torsdagen besökte äntligen solen vår stad så det blev stek vid gustavsborg tillsammans med Evssi. Jobb & bio, sex and the city 2 hann jag även med den dagen. Fredagen blev mest en massa jobb, städning av hela huset, hälit spinning pass som ingen mindre än min kära syster drog & till slut även jobb.

Gårdagen blev en riktitg lyckad dag fastän regnet öste ner. Jag stack nämligen till Jakobstad tillsammans med ett par vänner på popkalaset som var i stan. Förutom det dåliga vädret var stämingen på topp, VILKEN FIILIS säger jag bara, GASH Lorentz & M. Sakarias uppträdde! Det var verkligen en grym KÄNSLA & så HIMLA KUL! Ett MÅSTE att uppleva, verkligen!
Fick även se min kändiscrusch DARIN! Han har verkligen varit en STOR favorit ända sen jag var liten(lågstadieåldern). Veronika Maggio & Redrama hann vi även se. Sen fick vi himla kallt och stack till en lägenhet för att värma oss en stund. Runt 1-tiden bar det av hemåt tillsammans med Jenny & Judith och Korv Görans Kebab, MUMS! Vet inte när det skulle ha smakat så gott som igår, jag var verkligen VRÅL hungrig efter en hel dag ute!.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0