Mat är viktigare än kläder...

En så fin dag som denna har jag spenderat på jobbet. Lovely, otroligt nog var det mindre folk än vanligt. Ingen lunch rusning alls, så dagen var riktit skön ändå.
Hann även på ett träning pass tillsammans med syrran. GASH, vad jag älskar LL, speciellt då de finns så underbara instruktörer, speciellt  sådana som H & J. Det är ni som GÖR stället, man får alltid en sådan härlig känsla efteråt då man har varit på erat pass. You go girls!

Nej nu Jenny, jag borde verkligen ta tag i det här med packningen. Ska nämligen till Sebastians villa över Midsommar, hela helgen rättare sagt. Ni kan ju tänka er hur mycket mat jag kommer ha med mig, eftersom det inte finns nåt bättre än mat enligt mig. Hehe. Det där med kläder är bara jobbigt. Har nästan funderat på att köra bikini 24/7, vi är endå på en villa så vad är det för skilland egentligen. Okej, jag ska väl få med nåt.

Ska bli himla kul det här med bastubad,simning & grillning och sånt som hör Midsommar till.

Trevlig midsommar allesammans!
Tror jag inte hinner skriva mer förrän vi sticker imrn på kvällen.

PS, syrran det börjar vara dags att komma hem nu innan jag hinner gå och sova. I'm waiting!


Last Midsummer - 09


Kommentarer
Postat av: Hon syrran

Gash, vilket najs inlägg. Om dehä inlägget vari på fb sku jag nog ha tryckt på gilla knappen flera ggr. ;) Bra att du gillar LL, och bra att jag kom hem just innan du sku gå o sova. Nattliga samtal är bland de bästa som finns. DU ÄR VIKTIG. Kram!

2010-06-24 @ 22:29:04
URL: http://mychela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0