Jag har...

Simmat i klarblått vatten
Stekt på stranden i otrolig värme
Sett ett av världens vackraste vyer ( bilder på detta kommer senare)
Ätit massor av mumsiga grekiska rätter
Hittat världens bästa Café (Synd bara att de ska vara så långt borta)
Och framför allt, käkat chips & godis varje dag!
DET ÄR ETT MÅSTE PÅ BEACHEN! Det kallar man semester!
(Kommer inte på mer för tillfället vad jag gjort, men antecknar nog det senare isåfall.)


Kan medge att jag blivit lite brunare än då jag stack, speciellt om magen och bena. Kameran har hunnit vara med till en del ställen så bilder lovar jag att klistra upp här någon vacker dag.


PS, grekiska övärlden var verkligen inte sista gången jag besökte, finns inge härligare än varma & goa greker!


Kommentarer
Postat av: erica

asså damöööb på dig jenny! int får du ju va brunare än mig!!! men skönt du e hemma igen tjejen, längtar tills lörda= HOVISKAA :D då får vi gemföra BRONAN :D <33

2010-06-04 @ 17:11:02
URL: http://eriicaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0