Simskolan har börjat,

Helgen gick i arbetets tecken. Fredagen hann jag som sagt på bio, eclipse. Den var verkligen otroligt bra. Bäst av dem alla tre, hittills.

lördagen efter jobbet stack jag till villan, senare kom även Jenny dit. Det blev en chill kväll med bastu & bad, eftersom vi båda skulle upp tidigt nästa dag.

Söndagen blev bara galet mycket jobb. Hann inte änns till Pass Hiid eftersom det slutade så tidigt i år. Vilket egentligen var ganska bra. Jag var så himla slut endå så jag stack i säng tidigt eftersom jag skulle upp tidigt idag.
Simskolan började nämligen idag. Rätt många barn som var förra året så det var kul att se dem igen. Efter jobbet stack jag till Tropic och stekte tillsammans med ett par brudar från LL. Häligt!

Ikväll har jag hunnit med ett Step & body pass tillsammans med syrran.
GASH så vart det var på gymmet ikväll. Kändes som om man hade varit i duchen när man var klar. Oj oj, men man ska inte klaga på värmen!


Mera bilder från midsommaren är påväg...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0