J-DAYS !

Wow, vilken helg! Helt klart en av sommarens bästa hittills. I torsdags begav jag mig iväg mot J-stad tillsammans med my mate Jenny. Vi hoppade på bussen direkt efter att jag kommit hem från jobbet. Kvällen spenderade vi tillsammans med Mammon and the gang som även befann sig där. Fredag & lördag spenderade jag båda dagarna i parken tillsammans med en massa trevliga människor. Lördagen fick jag även testa på en ny spännanade grej hehe, vilket var riktigt roligt.

Lärde även känna ett par nya tjejer som var var hur härliga som helst. Ska nog försöka hålla kontakten med dem, hoppeligen. Idag brummade jag hemmåt tillsammans med Syrran & Maria. Gash, vilken härliga bilder vi tog igår, vill ha vill ha vill ha! Skicka dem så fort som möjligt syrran!

Som sagt en minst sagt händelserik helg har jag varit med om, allt från att våldgästa en lägenhet till att spela vollyboll på stranden. Jag kan bara konstatera, SOMMAREN ÄR UNDERBAR!




Mammon & Dotron får avsluta.

NU, grill käk !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0