Wasa Football Cup

Här går det undan kan man säga. Första dagen avklarad av den mest stressiga helgen på hela sommaren. Orsak: WFS. Alla hungriga barn som spelat fotboll hela dagen ska naturligtvis belönas med en utsökt måltid från Mc Donald's. Eller hur?! Det är därför det strömmar med folk vid mäkken denna helg.
Om jag ska vara ärlig tyckte jag det var riktit kul ida, speciellt då kollegorna är himla trevliga så går tiden väldigt snabbt.

Vad har hänt under de senaste dagarna eller rättare sagt veckan?

Jag har hunnit fira midsommar med ett himla härligt gäng på Sebbes villa, jobbat, käkat hallon- saltlakrits glass tillsammans med Jessi, tränat, hängt med koivulahti gänget och snackat om en massa gamla minnen och träffat Erro & Emma för er del snack. Just nu sitter jag och njuter av det härliga sommar vädret på syrrans balkong.
SHÖÖNE, is tha word! Slutade jobbet för ca en timme sedan, himla skönt att bara sitta och njuta.

Runt 9-tiden ska jag iväg och kolla Eclipse med tjejerna. Shit asså, jag minns hur jag längtade i höstas och tyckte att det var så himla länge till den skulle komma ut på bio och nu plötsligt är den här!

Tiden går snabbt kan man säga.

Nu kom syrran, lite bilder här varsågod!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0