Vill vara brun!

Idag slutade jag kl. 1 egentligen skulle vi ha slutat redan 12 men vi måste ha en juridik lektion eftersom vi kommer att missa en annars. Efteråt fick jag och några andra sjuts med Dennis in till stan, där vi satt och slappade vid Arnolds innan jag tog bussen hem. Jag har även hunnit med ett morgontränings pass idag, var på body somvanligt.
Känner mig som en riktig blekfis för tillfället, de flesta som går på gym är lika bruna som på sommaren för de går i solariet men nepp de gör inte jag. Största orsaken till det är för att jag har cellskräck.. Men okej jag skule kunna börja smörja in mej me brun-utan-sol kräm, men det har jag liksom inte kommit mig för ännu. Blää, hatar verkligen vinter just för detta att man är så himla vit!
Nu ska jag göra ett par data uppgifter och plugga lite finska ord. Här kommer en bild från i somrast då jag var brun. Det kanske inte syns så bra på bilden men jag tror jag aldrig varit så brun som förra sommaren. Det berodde på att jag varit till Kreta i maj så det förklarar en del! Ignorera håret..


Kommentarer
Postat av: Aspiss

Snygg jenny me snyggt hår på snygg brygga i snygg Petsmo.. elä nåjaa dedä sista vet ja nu int :D

2010-01-20 @ 08:23:25
Postat av: Jen

haha, nämen tack Aspen! Jodå, måst va lite snäll mot Petsom nu o så jå de no snygt de o! ;)

2010-01-20 @ 18:05:26
URL: http://jennyycecilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0