I'm going to Stockholm!

Jag ska till staden in my heart Stockholm den 17.3-21-3! Fatta, det här är sjukt grymt!
Äh jag är så glad för tillfället, finns ingen härligare,skönare,finare,grymare,mysigare stad än denna! Den är absolut perfekt helt enkelt. Dessutom kommer syster med den här gången. Alltså vi kommer bli hela familjen, det var verkligen ett tag sedan vi reste tillsammans någonstans, I'm so exited! Trodde aldrig mami & papi skulle ta med mig eftersom jag ska till Åre nån vecka innan så, men de är himla snälla som tar med mig endå!
Bilden är från senaste gången jag & syrran var där på höslovet!


Kommentarer
Postat av: Jenny A

Shitt kvinnan!! Grattis ti resan! :D Du blir ju nästan 100% bosatt i Sverige snart.. först åre å sen stockis :)

2010-02-01 @ 07:40:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0