Tillbaka till plugget!

Idag var det lika underbart väder som det var igår så jag tänkte jag skulle ringa Jessi min vän och se om hon ville hänga på och skrinna. Alex, André & Emma joinade oss, Jessica & Becci kom även och tittade på en stund då proffsen var på plan. Haha, not really! Sen for Jessica,Becci & Emma hem så vi resten lämnade i stugan och talade om livets gång och den kommande helgen då vi menar oss ut på skoteräventyr! Skön kväll med er!







Stjälde två bilder från dig Jessi som du kanske märker, tack för dem iaf!

Nu måste jag rusa i duschen, plugget börjar imorgon! Sjukt långt jullov har man haft nu så det är nästan skönt att dra dit igen!

Gonatt allesammans!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0