This is me.

Hejsan allihopa!

Nu är jag igång igen, förra bloggen jag hade tillsammans med Jenny & Eveliina gick det som det gick med. Märkte dock att jag inte klarar mig utan en blogg utan måst få skriva av mig och uppdatera bilder som jag klickar här och där. Så nu har jag alltså bestämt mig att skaffa en helt egen blogg! Detta kommer jag att tycka är jätte skönt då man får bestämma precis allt själv. Lät lite ego men hoppas ni föstår. Här kommer jag skriva om vad som sker i mitt liv och om saker jag gillar, det vill säga min kära familj och mina fina vänner. Om detta låter intressant tycker jag att ni kan kika in här då och då!

Har inte hunnit få upp någon header ännu men den kommer imorgon, får nämligen hjälp av Sofia! Jag skulle inte fått igång bloggen utan din hjälp, tusen tack!

Enjoy!



Kommentarer
Postat av: emma etelämies ;)

kolla just igenom din blogg, å den e urfin! känns så DEJ lixom me rosa å allt ;D

2010-01-12 @ 20:06:49
Postat av: Jen

oj va glad jag blir emma! ja e nog nöjd me den också för den visar vem jag e liksom då den e rosa o allt! tack(:

2010-01-12 @ 20:27:25
URL: http://jennyycecilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0