Tandläkarbesök, hälsokontroll, praktikplats...

Min dag började med att jag drog till tandisen och kållade så att allt var okej med min tandställning, om ni missat det så är jag en lycklig person som får bära en sådan, not. Anyway allt gick fin fint där, efter det for jag på hälsokontroll i skolan. Där fick jag reda på att jag är 171 cm lång! Grymt tycker jag detta är, då jag mätte mig senast så var jag endast 169 cm, det betyder alltså att jag växt! Är nog ändå nästan sekär på att jag inte kommer att växa mera men jag är endå riktigt nöjd med min läng nu. Sen blev det fyra timmar data, yeah! Två sista timmarna var de värsta av alla data timmar vi haft men fick sluta lite tidigare så det gjorde saken lite bättre.

Jag drog in till stan och har nu äntligen fixat praktikplats, vi kommer nämligen ha praktik hela sista perioden före skolavslutningen. Himla skönt det! Jag fick iallfalla plats vid Vero Moda, yes! Det var dit jag ville också så är himla glad. Jag har varit där förut och trivdes priima så vetja det kommer gå bra den här gången också! Girlsen hann jag även träffa, kul att se er! Det var som sagt ett tag sedan.

Vi for på "kaffe" till ja-a ni vet det ställe jag avgudar, nämligen mäkken. Haha, gottgott som vanligt! Efter maten blev det gym för min del, total explosion. Första gången var det för mig och jag måste säga att det var sjukt tungt men gud så roligt! Det där tror jag faktist är min favorit timme hittills! Det är mest hopp och olika steg, inte så mycket muskelövningar som jag tycker är lite små trögt. Så det där var något i min smak, har heller aldrig svettats så mycket som jag gjorde.. var helt blöt efteråt! Jepp det där var min dag, belv en del text men roligt att få skriva ibland.


Det här stället gillar vi!


Kommentarer
Postat av: sofo

ja har bara en cokis ja ;) eve hadd mat. haha

2010-01-13 @ 21:14:45
URL: http://sufiaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0