Svin kallt ute..

Har städat hela huset ikväll. Det har blivit en vana för mig att städa på torsdagar nu, förr gjorde jag det alltid på fredagar. Men eftersom jag oftast är på gymet på fredagar gör jag det på torsdagar istället. Gaah, vad det var kallt ute idag! Var helt ill röd i ansiktet då jag kom till skolan, blåsten var verkligen isande kall idag, glömde dessutoma att kålla termometern idag. Visste nämligen inte att det skulle vara -20°C, då det ännu blåste kändes det som -30°C blää alltså. Imorgon blir det gym med Nora, äntligen får jag träffa dig, för det var verkligen ett bra tag sen sist!

Give us a little bit of summer please!


Kommentarer
Postat av: souf

oj shit va najs de sku va på stranden nu! :D

2010-01-28 @ 21:30:47
URL: http://sufiaaaa.blogg.se/
Postat av: Jen

nå ajaa, att de sko va! läängtar! :)

2010-01-29 @ 09:13:12
URL: http://jennyycecilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0