Spice girls always in my heart!

En grej jag inte berättat om är att syrran såg här om dagen att Spice Girls ska bli en musikal! Detta är helt galet! Den ska spelas i London, och alla fem medlemmar ska medverka! As grymt kommer detta bli, och ja-a ni behöver inte änns fråga om vi ska dit eller inte, för det är klart vi ska! Det har vi redan bestämt, jag & syrran har även planerat att åka till London någon gång så detta blir ju perfekt! Dock är det tre långa år tills dess, så det är lite synd men.. åren går rätt så fort ändå! Haha, nej men det här har varit våran dröm sedan vi var små att se Spice Girls Live, ni som känner mig väl vet hur galen jag var i dem!
Jag, syrran och ett par andra tjejer lekte alltid Spice Girls då vi var små, jag var alltid Viktoria, vet inte varför, hade inte änns brunt hår men jag tyckte väl hon var snyggast eller nåt? Förutom det har jag även filmen och en magtröja, ni vet en sån som slutar mitt på magen. På den står det förståss Spice Girls, alla deras skivor och ett helt album med bilder på Spice Girls gruppen. Det var faktist de som gjorde min musiksmak. Jag har aldrig varit ett så stort fan till någon grupp som just den här! INGET slår SPICE GIRLS helt enkelt, de har GILRPOWER!


Galna kläder och skor hade de även, varje person hade verkligen sin egna stil!

Här är en megamix med de bästa låtarna de gjorde!


Kommentarer
Postat av: Mickon

Äääh, vilken bra "megamix" du hittat, helt superb!! :) Joodu, vi skall utan tvekan till London och kolla på dem. Det är ett som är säkert. Skulle kunna börja längta ihjäl mig redan. Love! <3

2010-01-27 @ 20:20:04
URL: http://mychela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0