If you wanna be my lover

Idag slutade jag redan klockan 12 för de skulle ha en invigning av vår ny renoverade skola så alla fick sluta tidigare. Det blev en visit på gymet för mig och sen hem med bussen. Ikväll har jag inte gjort något skärskilt förutom att mami lagade äppelpannkaka så den har jag suttit och mumsat på. På tal om Spice Girls, tänker jag slänga upp ett par bilder från då jag & tjejerna var med i talangjakten i skolan förra våren. Gaah! Detta är verkligen ett minne vi alla kommer att minnas och SOM vi var nervösa innan! Shit, men det var verkligen en upplevelse, dock borde vi kanske haft lite längre uppträdande men vi vågade iallafall vara med och det är huvudsaken!








Vem i Spice Girls var jag?


Kommentarer
Postat av: Hon i stan

Jag tror du var baby-spice! :D

2010-01-27 @ 19:31:01
URL: http://mychela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0