Förhör & prov!

Nu är jag äntligen hemma efter lite omstädigheter. Jag slutade egentligen kl. 12 idag, så jag beslöt mig att ta bussen int till stan med Ida. Tyvärr har det blivit så att då jag åker med henne är bussarna alltid försenade, och de var de även idag. Jag hann inte hem med ettans buss utan tog tvåans så kom hem lite senare än tänkt. Det gjorde dock inte så mycket då jag fick sällskap i bussen av Alex som slutade tidigare. Nu ska jag börja ta tag i pluggandet, marknadsförings prov på fredag och ordförhör i finska imorgon.
Body timmen imorse gick faktist riktit bra, förutom att det var lite jobbigt att gå till skolan efteråt. Men kom på att jag ska börja ta bussen med Tamara istället så blir det lättare, najs!

Nu, plugga!


Kommentarer
Postat av: Systeryster

Gosh, vilken snygg layout du har! Älskar header:n, wowdå! :) Roligt att du tog dig på jumppa-passet idag, får berätta senare hur du tyckte det vá. Take care my darling! <3

2010-01-12 @ 16:18:59
URL: http://mychela.blogg.se/
Postat av: Systeryster

Gosh, vilken snygg layout du har! Älskar header:n, wowdå! :) Roligt att du tog dig på jumppa-passet idag, får berätta senare hur du tyckte det vá. Take care my darling! <3

2010-01-12 @ 16:18:59
URL: http://mychela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0