19:40

Hey!

Som jag redan skrev i en kommentar, råkade jag skriva lite fel igår att jag skulle börja tio idag men jag menade åtta. Bara så att alla får det på klart, vissa blev lite upprörda så! Haha, anyway. Efter skolan drog jag in via mäkken efter en hamppare (som vanligt) och drog till syster och käkade den. Låter lite sjukt kanske. Efter en knapp timme for vi till gymet på total explosion, lika kul och tungt som vanligt. Vi beslöt oss för att ha en helkväll tillsammans på lördagen. Har inte setts så mycket på den senaste tiden sådet kommer bli skoj!
Här kommer två random bilder!



Sånt här gjorde man förr på våren då man gick i högstadiet, tyvärr går det inte att göra mera då man inte går i samma skolor längre.. ta vara på det ni som ännu går där!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0