My weekend!

Kom nyss hem efter att ha varit ute på skoteräventyr hela dagen, underbart väder har det varit hela dagen, kunde inte bli bättre! Först drog vi en sväng till pulkbacken, märkenkall och sen då det började kurra i magen cruisade vi till Tesse's på en pizza. Suvären dag helt enkelt med gott sällskap och god mat kan det inte gå fel precis. Tänkte skriva lite vad jag haft för mig i helgen, har inte uppdaterat så mycket så tänkte skriva ett par rader nu.

I fredags drog jag som vanligt på ett träningspass och sen stack jag och träffade Jenny & Sofia, gick runt i stan och Sofia shoppade lite, själv höll jag hårt i mina pengar, har inte så mycket för tillfället så försöker spara. Sen köpte vi massa godis och  varsin Ben & Jerry's och drog till Sofia. Dit kom även Eveliina, där färgade vi Sofias hår och hade Monopol kväll, haha sjukt kul att spela sällskapspel för omväxlingens skull vet nämligen inte när jag gjorde det senast.

På lördag for jag först på Zumba, första gången jag var på ett 55 minuters pass och GUD som man svettades, tror jag aldrig varit så svettig på ett pass! Men okej, det är väl meningen att man ska göra det så, efter gymet blev det bio med Sofia, äntligen fick vi se Luftslottet som sprängdes. Den var bäst av alla filmerna tycker jag, det hände mest saker i den. Noomi Rapace är en jäklit grym skådespelerska, hon spelar verkligen rollen perfekt, ingen skulle göra rollen lika bra som henne! Idag var det som sagt skoterkörning, AWESOME alltså!

Nu ska jag ladda in bilderna från helgen och sen tänker jag slänga upp en riktig bomb här!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0