Sturday !

Nu ska jag ta och berätta lite vad jag gjorde igår kväll. Först runt 6-tiden kom Jenny och hämtade upp mig och så drog vi in till stan. Först gick vi och köpte biljetter till bion som vi skulle på, Valentine's day. Efter det träffade vi Nora och Sofia så vi gick till Amariollo och åt god mat och snackade, tog Chicken Pocket för första gången, riktigt mumsig var det! Efter all mat började vi gå mot bion, där träffade vi en massa folk. Sjukt mycket känt folk var ute igår och kollade bio, jätte kul att även få se mina gamla goa klass kompisar, Erro, Emma & Miina. Filmen var riktigt bra, massor med kända skådespelare och himla söt film. En helt vanlig romantisk komedi om man säger så. Sen efter att alla åkt hem och jag, Jenny & Sofia väntade på skjuts hem tog vi några bilder och filmade några videos, haha! Såg att hon satt upp en, så där kan ni gärna kika in! Vet inte hur man gör en länk så checka in mina länkar på bloggen så kan ni klicka er fram till henne ist!

Här kommer bilder från gårdagen!




PS idag då jag var på gymet märkte jag plötsligt att mitt långfinger var blått och svullet. Fick först lite panik men kom sen på att det trolitgtvis var blodpropp, typ att ett blodkärl har spruckit eller nåt så mamma efteråt. Jäklar vad äckligt jag tyckte det var, är nämligen en sån person som inte tål att se blod, börjar må illa direkt så ja det var inte det roligaste.. Hoppas det går över snart iaf!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0