Uhh like it like it

God eftermiddag alla!

Gårdagskvällen var najs! Jessi the Hip Hoper & jag ägde dansgolvet som vanligt, okej Mimmi & Jenny var rätt så duktiga de också! Vi shakade till en rätt så usel Dj Sebbe, men okej du får godkänt iaf! Du böt låt för ofta så man aldrig hann komma in i rätt tempo,haha nej du var bra! Checkade lite Tv, käkade chips och snackade sånt som hör fredagskvällar till!
Idag då jag vaknade slängde jag på Tv:n direkt eftersom The Hills & The City kommer i repris på lördagar, efter det har jag bara pluggat. Har nämligen prov alla dagar förutom måndag nästa vecka så det kommer bli skönt! Himla härligt väder är det idag också, ska se om jag hinner ut på en promenad. Nu ska jag iaf fixa lunch åt mig, mami & papi är i Jeppis så jag är helt alone, skönt är det!

Bilder kommer senare!

Mest spelade låten igår! Fastnar i huvudet direkt, kunde knappt somna igår..

Geo Da Silva -
I'll Do You Like A Truck


Kommentarer
Postat av: jope

sebbe= värdelös dj ;D

2010-02-14 @ 13:51:09
Postat av: Jen

haha, nja du har no faktist delvis rätt där endå joel! Du borda kanske ta o vis hu en dj egentligen ska va! ;)

2010-02-14 @ 19:41:28
URL: http://jennyycecilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0