Trög dag!

Gah, vilken trög dag det har varit. Vet inte när jag varit med om en sån här dag senast, precis alla i klassen var helt slut och trötta idag, ingen energi alls. Imorgon har vi även prov på några frågor till data, har inte orkat läsa så mycket så de får helt enkelt gå som det går. Annars så fick jag hem Åre papprena idag,där det stod i vilken buss man ska åka och i vilka stugor man ska sova i. Tyvärr kommer det att bli så att vi inte sover vid samma ställe som Jessi och dem men vi kommer ändå ses i backen, plus att jag tror vi åker i samma buss så vetja vi ska klara det endå!
Nu ska jag dra, för ska med mami på body pump. Hon har också börjat hyra kort nu på Lady Line så det här kommer bli jätte najs nu då jag kan fara och träna även på kvällarna!

Ciao, så länge! 


Kommentarer
Postat av: alina

Jå ja så att vi ska de! Trevlit trevlit :) så jå vi lär ju synas! :D

2010-02-03 @ 18:52:09
URL: http://alinasoderman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0