Syngranskning

Tjolahopp!

Sitter här med kissen bredvid mig, han sitter och putsar sig, lovely! Not. Anyway, idag har jag iaf varit på syngranskning för mina kontaktlinser. Jag har börjat se sämre med dem så jag fick en ny styrka, ögonen hade bara ändrat lite men det är endå bekvämare att kunna se helt klart och tydligt. Efteråt var jag in med en sommarjobbsansökan och sen blev det gym. Åt nyss en god fredagsmiddag with my parents och nu sitter jag här. Ska gå och hjälpa till med disken, troligtvis blir det att dra till Sebastian Place senare ikväll.

Nu skickade Eveliina att de kommer snart, så det är dags att dra och diska!


Kommentarer
Postat av: Jenny

finkku <3

2010-02-12 @ 17:49:53
Postat av: Bellaa

Hoppas du får sommarjobbet :) borde också börja söka snart :P hade tänkt söka som bärsäljare, men orkade aldrig eftersom man var tvungen att skicka det på posten, blev lite för jobbigt för mig.

2010-02-12 @ 18:05:06
URL: http://bellahz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0