Ny period, vilket innebär gymnasiet

Jeppa, imorgon börjar den näst sista perioden och detta innebär för min del 6 hela veckor i Vasa Gymnasium. Jag tar nämligen kombi om någon missat det, så därför kommer jag att spendera en hel period där. Har letat fram alla böcker ikväll, gud som min väska kommer att väga nu! Förr hade jag bara en fjuttig mapp och träningskläder om jag skulle ti gymmet. Men nu är det stora tjocka böcker och häften för den delen också. Okej, ska inte gnälla för lite böcker, nu har jag bestämt mig för att verkligen ta tag i pluggandet. Ska kamma hem en massas bra vitsord denna kurs också, lyckadea riktigt bra i förra perioden så vill inte sänka dem nu.
Nu ska jag dra och äta en kvällsmacka och sen blir det tidigt i säng!

I miss my friends!



PS Finland möter Sverige i hockey imorgon på morgonen, Heja Heja Heja Finland, kör över Sverige nu rejält, visa lite finskt SISU! You gou Finland!


Kommentarer
Postat av: Ella

Åh, vilka sommriga bilder! Miss U!

2010-02-21 @ 23:14:40
Postat av: Jenny A

älskar lövet på soffis näsa! <33 lovelove!! Finland kommer säkert aldri ti vinn nånting! bajsbajs! ha de bra! :D

2010-02-22 @ 12:06:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0