Nu sticker jag iväg till Åre!

Jepp, nu var allt äntligen klappat och klart! Min dag har bestått av stan, zumba  och en massa packning. Gårdagskvällen spenderade jag tillsammans men min kära vännina, Jenny. Vet inte när jag såg henne senast så det var jätte skoj, att äntligen få snacka! Shit, kan inte fatta att vi sticker iväg imorgon! Hoppas att inte tiden springer iväg nu bara då vi äntligen är där. Kommer bli galet kul det här!

Nej nu måste jag verkligen dra i duschen och sen borde man väl kanske hoppa i säng, ska vara 06.45 i stan imorgon. Tänker sitta och heja på Finland i hockey, då de spelar bronsmatch på morgonen! Tänker inte nämna hur det gick i matchen igår.. Anyway, heja heja heja FINLAND!

Sköt om er nu allihopa!

Hugs♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0