Hos Syrran!

Tja allihopa!

Sitter vid syster för tilfället, slutade 1 idag och ska dra på zumba med mamma halv fem så stack hit ett tag. Syrran är tyvärr inte hemma så jag sitter och tar vackra ego bilder med camen och diggar bra musik. Känner mig på ovanligt bra humör just nu, tror det nästa beror på musiken, haha! Nej nu ska jag ta och kålla i syrrans skåp om hon har nåt käk som är ätbart annars blir det att kila ner till affären en snabbis, hoppeligen behövs inte det!
Här kommer ett par bilder, enjoy!




Checka in leopard örhängena! Tack för dem tjejer!


Kommentarer
Postat av: souf

du kan ju far ti mäkken (A)

nice leopard,

vi ska kanske gör en tårta på alla <3-ans da,

no e du väl me på he? :D

men de blir kanske på lörde då passa

de iaf för ella å jenny.

2010-02-09 @ 14:30:56
URL: http://sufiaaaa.blogg.se/
Postat av: Jenny A

Siv ha blivi en rikti zumba-brud :D you go girl!

2010-02-09 @ 19:37:58
Postat av: Jen

Sofia: haha, jo sko no ha kona spring dit men årka int tyvärr.. hihi! Javisst, ja hänger gärna på me o fixar en tårta sko va najja! Säg bara tid o plats så kommer ja! :)

Jenny: haha, jo hon tycker de jätte kul så de blir no några pass i veckan! :)

2010-02-09 @ 19:57:49
URL: http://jennyycecilia.blogg.se/
Postat av: Julia

Jag e å me på tårtor .. :D lr nånting. baraa ja e frisk :) saknar er tjejer! å dej jenny :D

2010-02-12 @ 11:04:31
URL: http://linneajudithh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0