Hemma från gymet!

Steg upp nio i morse och gjorde mig i ordning för gymet. Det stod spinning & body på dagens schema! Gah, tror jag aldrig har varit med om en sådana tunga och härliga timmar. Låter lite konstigt kanske, men man får sån himla energi från musiken att det inte är sant! På bodyn spelades bara de senaste låtarna, då man svettas som mest känner man riktigt hur man får rysningar i hela kroppen, det är då som träningen är som bäst! Helt klart bästa passena jag har varit på hittills! Dessutom var syrran även men och joinade.

Igår blev det bara chillkväll här hemma med mamsen & papsen, jag skämde bort dem med att gör äppelhavregott i ugn, mums säger jag bara! Just bakade jag även en chokladkaka, är riktigt på gång då det gäller bakande nu! Får se vad jag hittar på resten av dagen, nu ska jag iaf dra och diska!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0