Här går det undan!

Gah, jag känner mig smått stressad. Kom nyss hem från Viven och har prov i bokföring imorgon. Fick äntligen klar min fusklapp till bokföringen. Det är nämligen tillåtet att ha ett helt A-4 papper både fram och bak fullt med text. Vår lärare tycker det är fel att måste lära sig utantill allting så vi har tillåtelse att göra fusklappar därför.

Imorgon ska jag äntligen dra och klippa & färga mitt hår! Gud så skönt detta kommer bli! Jag har inte färgar håret på nästan exakt 1 år, nu tror ni kanske att jag skojar men det är faktist sant. Jag har inte så grymt synlig utväxt men hemligheten bakom detta är att jag använder schwarzkopf blonde spray som man sprayar på utväxten och så bleks den. Super bra för blondiner som inte vill nöta upp sitt hår och färga det varannan månad. Jag kommer nog fortfarande håll mig till det blonda men det blir troligtvis ännu ljusar och fräschare!

Blir morgon träning för mig imorgon
eftersom jag inte kan fara på Zumba då jag har frissa tid.

Nu, sauna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0