Endast ett prov kvar nu!

Tjabba allihopa!

Idag känner jag mig på mycket bättre humör, okej det gjorde jag redan igår. Man kan inte annat än bli glad då man drar iväg till skolan och vet att man kommer att få träffa sin härliga klass! Shit alltså, gillar den grymt mycket! Massor av sjuk humor & skratt, exakt sånt jag gillar. Vet inte hur jag kommer klara mig utan dem då jag börjar gymnasiet nästa vecka, har som tur en kille jag kan skratta rejält åt då, så vetja det kommer att fixa sig! Enligt mig själv brukar jag vara en rätt så positiv tjej och inte vara en som deppar över småsaker men för några dagar kändes allting himla tungt, som ni vet. Alla har såna dagar då allting är emot en så är det bara.  Men nu har jag glömt det och blickar framåt.

Till något annat nu, nu har jag avklarat 4/5 prov! Shit, nu är slutet nära. Hade juridik och data idag, båda gick riktigt bra faktist förutom att data provet var sjukt långt! Satt på övertid i en halv timme och skrev, hon hade gjort det så himla långt, men det gick väl sist och slutligen helt okej endå. Vi hade prov i Power Point. Imorgon är det Word som gäller, hoppeligen går det också  bra! Innan vi skulle skriva data provet idag, gjorde Simone ett spontant inköp av en kladdkaka, vi delade den alla tre, alltså jag,Simone & Ida. Tack ska du ha för den kakan Simone, vi fick vekligen energi inför provet iaf! Sådär btw, så fick jag hem mina rosa hörlurar idag, härligt! Bra ljud var de i dem också.

Hoppas alla överlevde penkkis idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0