Det här är coolt,

Fick en liten chock idag då jag fick min läseordning till nästa period som jag kommer att spendera i gymnasiet. Trodde det skulle vara jätte långa dagar med massa timmar MEN så var det verkligen inte! Jag kommer att vara LEDIG varje FREDAG! Jo, ni läste rätt HELT ledig varje fredag, inga timmar alls. Sjukt skönt! Detta innebär alltså att jag kommer att ha skola från måndag-torsdag, shöne! Jag kommer även att börja varannan dag 10 och varannan dag 8 så det är rätt skönt det också! Man kan inte annat än vara nöjd med den läseordningen. Dock fick jag lite panik med att sätta in flera jobb ansökningar, skulle vara perfekt och få ett helg jobb nu då jag t.o.m är ledig på fredagar så sitter och printar ut ett par ansökningar för tillfället, får se vad detta blir till.

Dagens bild!


Kommentarer
Postat av: eve

men härregud, såklart måst du la han fulste bilden du hittar på mej :)

2010-02-10 @ 19:20:50
Postat av: Jessi

Oj,vitsi va shöneee! du ska no njut då så läng e varar:D

2010-02-10 @ 20:55:59
URL: http://withorwithoutus.blogg.se/
Postat av: Jessi

Oj vitsi va shöne! Du ska no njut då så länge e varar!:D

2010-02-10 @ 21:04:39
URL: http://withorwithoutus.blogg.se/
Postat av: Ella

Uh, fy va härlig bild! :)

2010-02-11 @ 10:30:41
Postat av: Jen

Eve: meh slut du nu töntin, gollo som vanlit är du! :)

Jessi: Jo, ja ska gör he faktist! Om int ja får nå jobb föståss;)

Ella: Jodå, alla sommarbilder e najja! :)

2010-02-11 @ 20:04:43
URL: http://jennyycecilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0