Brändö goes wild !

Gårdagen började med att vi for till Citymarket och handlade all mat till kvällen, det tog närmare en timme där eftersom vi inte var så säkra på vad vi skulle ha. Haha, men fick hem två kassar med mat iaf! När vi kom till Ida började vi fixa maten, det blev tacoröra & kladdkaka som efterrätt. GUD så mätt man var och GUD så gott det var, shit alltså! Resten av kvällen flamsade vi mest runt och flabbade typ hela tiden, oj oj oj, ni är sjukt kula ni två! Tänkte inte få med Ida på bild först men till sist kom hon endå med.

Bilderna bjuder jag på, de beskriver iaf bra hur vi beter oss oftast, så enjoy!


Några citat från kvällen:

Jag: " va gör ja me en slickepott i handen i brändö?"
Jag: " nä, men he no chill" Simone & Ida i kör: "he no, chillin på grillin"
Jag: " ja känner mej onormal" Ida: " men finns de nån som e normal då?"

Kvällens fråga:

Vilka taco ships ska vi köpa, runda eller trekanter? Hm...?


Kommentarer
Postat av: Ida

HAHA, lätt bäst kväll ever! Ni e bäst, Simone & Jenny! ha de så kul i åre hödu:) syns!

2010-03-01 @ 10:30:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0