Body Vive

Shit vad jag är tröttis idag! Har varit det hela dagen, morgonen var lite sjukt eftersom då jag nyss ätit färdigt frukosten kom sotaren hit och skulle börja sota skorstenen. Jag visste nog om att han skulle komma hit idag men inte så här tidigt så då han kom och plingade på dörren stod jag där i pjamas, oj haha! Han måste trott att jag nyss vakant eller nåt men som tur var det inte länge tills bussen skulle fara så jag fick bara slänga på mig kläderna och dra. Skolan var otroligt trög, detta beror väl mest på att jag var så trött. Nu har jag nyss ätit och ska dra med mamse på body vive för första gången, det är en body timme med 80-tals musik och lite andra redskap än vanligt  och är menat för lite äldre kvinnor, men vem som helst kan ändå fara på det så det blir skoj att test på!


Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0