Livet är inte alltid en dans på rosor,

Igår var verkligen inte min favorit dag precis, som ni kanske märkte. Blir helt galen av alla prov vi har den här veckan, plus att det hände en grej i skolan som jag inte tänker gå närmare in på här. Som pricken på i:et var jag även till frissan och där gick det inte precis heller så bra. 

Ni som känner mig bra vet att jag har haft otroligt slitet hår, ärligt talat tror jag att jag aldrig haft så slitet som då. Jag har trott att det beror på att jag drar för mycket i det då jag borstar ut det efter ducshen. Mitt hår ser nämligen ut som en rishög efteråt, håret har varit så nött på vissa ställen att det t.o.m gått av! Anyway jag fick äntligen veta orsaken, det är det  jäkla blone sprayet som har förstört hela mitt hår! Jag blev så himla förbannad på både sprayet och mig själv, att jag inte kommit på det förut!! Så nu har jag fått klippa upp mitt hår ordentligt bara för att få bort alla nötta toppar. Jag var själv med på det och så, men såklart är jag endå inte nöjd. Det låter dock värre än vad det är, syns som tur inte så mycket men endå. Mitt hår är en sån otroligt viktig del av mig, så jag blir lätt upprörd om någonting går snett. Från först början är det helt mitt eget fel att jag änns klippte page, har bara velat ha långt hår ända sedan jag klippt kort. Färgade även håret igår, det blev faktist okej så det var en postiv grej iaf! 

Här kommer ett personligt tips från mig till er, klipp inte kort om ni inte är 100 % säkra på det! Ni kan bli väldig ledsan om ni inte passar och trivs i det sen. Dock finns det personer som håret växer ut väldigt snabbt på, så för dem är det inte så stor skillnad. Sist men inte minst, ANVÄND ALDRIG SCHWARZKOPF BLONDE SPRAY! (Om du inte vill få din frilla helt förstörd föståss..)

PS Sofia & Ella, ni gjorde min dag igår!♥


Kommentarer
Postat av: erkkibooi

naw förlåt jenny att ja sa du sku börja använda de spraye :s kanske däför mitt hår int växer nå mer tykr ja :o men de e säkert skitsnygg i de du har husom helst, allt klär en skönhet :D saknar dej da mööb, ha de bra <3

2010-02-17 @ 22:42:43
URL: http://eriicaz.blogg.se/
Postat av: Jen

nej erica! Int är nånting ditt fel, borde ha föstått de själv då de innehåller väteperoxid så är de rätt så starkt, so I don't blame anything on you vännen! Jo, de är väl okej, bara det får växa ut lie granna så blir det väl bra. Saknar dej massor med, skolan kommer aldrig bli likadan som förr i tiden utan dej, ha de fint kompis! <3

2010-02-18 @ 09:40:10
URL: http://jennyycecilia.blogg.se/
Postat av: Jenny A

Fuck schwarzkopf blond spray! Du borda stäm dom tycker ja ;D

2010-02-18 @ 11:47:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0