22 februari

Det blev en förlust för lejonen idag.. nästan väntat faktist! Går verkligen uselt för finnarna i OS, börjar snart heja på svenskarna! Första dagen i gymnasiet idag, jodå riktigt bra gick det faktist. Har redan prickat in när alla prov ska vara så det är ju positivt, hah. Skippade gymet ikväll eftersom jag känner mig lite smått förkyld, vill verkligen inte bli det nu så tänker inte träna på ett tag. Pappa flög annars iväg till Holland imorse så nu är det bara jag och mamma hemma. Känns lite tomt faktist, vi ska väl passa på att äta ute någon dag så länge han är borta. Han kommer nämligen hem på torsdag, så vi har några dagar på oss!

Nej nu ska jag dra och skölja ur hårinpackningen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0