Mina förebilder

Hej, nu har jag just vaknat hos tha sock och ska snart ta den berömda gerbybussen in till stan. Vi har sökt upp lite inspiration såhär morgonkvisten till ära. Det var två par som jag blev så tagen av, de hade så skön stil. Ska knäpp upp nå bilder av de nu. I hope you like it!

Här är deras frisyrer, och jag menar!! Look at them, oooh lovely, tänk om man sku få ha sådant hår!

& Jag blev SÅÅÅÅ glad när de hade önskat god jul åt alla som besökte deras sida. Det värmde riktigt i kroppen av vilken känsla de har i denna bild.

I love them <3333333

De tränar ju också, så de har ju en hel del muskler, jag säger bara uuuhllallaaa!

Japp men nu ska jag fara, jag ska hinna lacka naglarna röda som mina förebilder också har, som ni ser. Kan ju berätta ännu för de som inte förstog att min absolut högsta önskan är att bli som dehär två, som rudith och hjärtrud-berit alltså :)


Kommentarer
Postat av: hjärtrud-berit

heluu, what are you doing today? kommer du på sibis attack 20.15? :) sen fundera ja om de sku ha funnits möjlighet att färga mit hår typ idag eller nått? call me :D

2010-12-06 @ 14:01:53
URL: http://ssonya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0