Hi tech day !

Yesterday was really like that, haha! Igår efter plugget stack jag till stan tillsammans med Sukk & Asp. Vi gick och käkade till ett kinesiskt ställe i saluhallen. Vet dock inte namnet på stället, dock tyckte jag det var ett väldigt HI TECH PLACE(ironi)!
Väldigt smaskig mat endå om man jämför med hur deras kök såg ut, där de tillagade själva maten. Vi käkade vårrullisar med ris, väldigt gott! Dessutom för ett riktigt bra pris!

Efter detta fortsatte vi att vingla runt på stan och Sukk hittaden äntligen sina black jeans, congrats där! Senare ploppade även Bullen upp och vi styrde kosan till gymet.

Måste erkänna att jag aldrig någonsin varit så peppad & på G innan ett gym pass förut. Det är något magisk det där med mina & Strumpps moves. We got them, helt enkelt!

Har nyss skrivit färdigt mitt hälsoprov som gick si sådär. Nu sitter jag alltså här och slöar vid datorn... Som tur kommer mamma snart och plockar upp mig.

Ikväll står läxläsning på schemat. Har en del inlämning uppgifter som ska in och en del prov på kommande så tänkte vara ute i god tid.

So long!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0