Gratulerar Finland!

Ack så skönt det kan vara att få vara ledig en extra dag. Eller okej, tog förståss redan ledigt i fredags men what the häck som om det skulle vara någon större skillnad. En riktigt härlig helg har jag i allafall bakom mig. Fredagen bestod av mys med Backlund & Rodén.

Lördagen fortsatte med chill. Då tillsammans med Söderman, Rodén (Gertrud-Berit) & LA Gigolo. På dagen hann jag även med att träffa Sis & Maria. Jag agerade som kock, tacoröra var dagens meny & Maria som stylist. Syrran skulle nämligen på Hankens årsfest. Så vi hjälpte gladeligen till med både mat & klädsel & smink. Resultatet blev minst sagt toppen! Likaså var väl själva kvällen, inte sant?

Gårdagen blev även den en vacker berättelse med både gym, födelsedagsfirande, mat & underbart sällskap!


O U R - P A S S P O R T S

Gårdagens bilder är på G, håll ut!

Kommentarer
Postat av: ugur

jeennyy du sko ju int sätt in didä hemska bilderna!! hahhahaha

2010-12-06 @ 15:50:56
Postat av: Anonym

amen du vet ju hur jag är, desto fulare desto bättre ;) pussar

2010-12-06 @ 16:32:43
Postat av: ARG_NÖRD_94

MEN F U!!! dihä sku ju aldri kom ut!! JAG ÄLSKAR DEJ OCKSÅ DAMÖÖÖB! argghhh

2010-12-06 @ 21:12:43
URL: http://ssonya.blogg.se/
Postat av: Sandra

hejj söötis, kollade just i kalendern! faan asså de e snart 4 månader sen vi sågs skitt alltså, även om de känns som om de vore evigheter sen känns de endå som om jag skulle hänga med i ditt liv genom din blogg, men snart så skall vi nog träffas <3 ja va i vasa i måndas men eftersom vi var på en jätte snabbis så tänkte jag att du säkert har fullt upp med annat, och vi ahde ganska bråttomt då vi skulle till syrrans husbygge och spana också så:) men höödu snart e de jul så då ska vi nog träffas, ja har int enns hunni ge din födelsedags present åt dig än höhh;) hoppas du har de super bra, du värkar åtminstone ha hellt underbara och super skojjiga kompisar haha, söta e di ;D take care honey <3

2010-12-07 @ 17:45:40
URL: http://sandraistorstaden.blogg.se/
Postat av: JennyA

Varifrån kan ja få namnen på dom snygga hettona i slute av inlägge? Ja känner en STOR attrahering till dom! <3<3<3<3<3<3

2010-12-08 @ 14:31:28
Postat av: snygg.igår

oj så du gillar dem!?

Ha hört att dom lär ska va rätt REBELL kidz dom däär men om du nu riktit vill veta namnen ska du väl få dem...



RUDITH-UGUR-BERT-HURD, där va dom!

2010-12-08 @ 20:49:42
URL: http://jennyycecilia.blogg.se/
Postat av: damöbenjeeu

assåå hahahahhahah passports så bäst hahahahha

2010-12-11 @ 17:07:39
URL: http://eriicaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0