Årsberättelse 2010

Nu har jag gjort en liten årsberättelse i både text & bild här på bloggen. Ni som inte känner att ni orkar läsa detta kan bara rulla ner på sidan och checka bilderna istället. Däremot för er läslusar väntar en liten berättelse om vad jag gjort detta år.

Detta år har gått i resandes tecken. Jag har bl.a. varit till Åre, Rhodos & Norge. Dessa ställen är alla helt nya för mig, dock otroligt fina platser allihopa. Dessutom har jag hunnit ha skoj med mina vänner på bl.a Pop Kalaset, Jeppisdagarna & Konstens natt. De är bara ett fåtal av de evenemang jag hunnit med under året.

Jag har träffat otroligt många nya människor och fått nya fina vänner. Jag har dessutom haft mitt första riktiga sommarjobb, det var på inget mindre än Mc Donald's. En sommar jag inte kommer glömma i första taget. Jag har även hittat de människor som jag verkligen trivs bäst med. Jag kan inget annat än njuta & ha kul då jag umgås med sådan härliga människor som er. Ni ger verkligen guldkant på vardagen och ingen ingen i hela världen förstår min humor så bra som ni gör!
För att inte glömma min alldelse för underbara syster. What would I be without you? Även vi har rest rätt mycket tillsammas på egna trips och hängt snåra i lägenheten som vanligt..

Jag kan lungt konstatera att år 2010 har varit ett av de bästa på många många år, kanske till och med det bästa under hela min historia.


TILL SIST,

Stort tack till de människor som varit med mig under detta år och gjort det till det roligaste & galnaste året på länge!
Jag tror och hoppas att
2011 kommer bli minst lika kul!

NU
, kommer bilder på höjdpunkterna jag varit med om detta år, VARSÅGOD & NJUT!

SKOTERUTFÄRD NR 1



SKOTERUTFÄRD NR 2



ÅRE, Mars 2010 





STOCKHOLMS TRIP WITH LA FAMILIA, Mars 2010



PÅSK @ Jessi, April 2010



VAPPEN @ Natta, Maj 2010



SKOLAVSLUTNING, Juni 2010



RHODOS, Maj-Juni 2010



POP KALASET I JEPPIS, Juni 2010



MIDSOMMAR @ SEBBE, juni 2010



JEPPISDAGARNA, Juli 2010



STOCKHOLMS TRIP WITH SIS, Augusti 2010



KONSTENS NATT, Augusti 2010



JUTHBACKAMARKNAD/ERROS BIRTHDAY, Augusti 2010



VILLAVSLUTNING, Augusti 2010



PRAKTIK I NORGE, September 2010



LADY GAGA KONSERT, Oktober 2010



MITT FÖDISPARTEY MED 80-TALS TEMA, Oktober 2010



Där sätter jag punkt. Finns dock en del bilder från HALLOWEEN & JUL men de får ni själva leta upp i arkivet om i är intressserade.

HA NU ETT HEJDUNDRANDES GOTT NYTT ÅR ALLESAMMANS, så ses vi nästa år hehe!

Kommentarer
Postat av: Sistää

Superüberhärliga bilder! :) Och bra sammanfattning.

2011-01-01 @ 21:11:29
URL: http://mychela.peppar.fi
Postat av: RUUUBEN aka DOKAHONTAS

åh va härligt att å kolla igenom alla bilderna! :D du ha ju no hunni va me om en hel del kul saker om man säger så :D

2011-01-01 @ 22:25:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0