ARG_NÖRD_94

Kom nyss hem från S där jag tillbringat kvällen med att kleta lite färg i hennes hår. Resultatet tror jag hon gillade, om jag uppfattade henne rätt så att säga. Vi hann även med att åteuppliva gamla minnen på berusad.org som en gång i tiden var sidan man mer eller mindre levde på.

Måste bara säga att dina kommentare är MER än underhållande, gash SOM jag skrattar varje gång du har kommenterar något. Haha, du är allt rolig du!

Favvo låtar at the momento!

Flo Rida
- Turn around

Flo Rida ft Akon - Who Dat Girl



PS, STORT GRATTIS till dig JENNIE idag på din 18 dag! Lycka till with tha carcard!

Kommentarer
Postat av: Sandra

haha ja men gud va hände med 100 km e int så långt vi hinner träffas ofta ;) vi värkar vara två väldigt busy brudar, men hejj kämpa på me skolarbeten du, å så träffas vi på jullovet då vi för en gångs skull har tid att träffas, och banne mejj ja kommer fast cyklande ti vasa om int annat men ja ska träffa dejj då;)



hahha int e de så jätte bra föddispresent du får int, men de e i alla fall köpt fö länge sen:) synd att du får den så sent bara:/

saknar dejj <3

2010-12-08 @ 15:48:37
URL: http://sandraistorstaden.blogg.se/
Postat av: milja

hödu strumpans hår blev riktigt snyggt ! ;))



sv; hihi, dom e så coola! ;D å jo tack, presentationen gick väl helt ok (:



kramaar <3

2010-12-08 @ 21:04:17
URL: http://miwy.blogg.se/
Postat av: kidsområpluggat filosofihärheeej

or not ;)

men vad bra min snygga damööb, because when you say nothing at all(-Ronan Keating), you always make me rofl! 8DDD

2010-12-08 @ 22:25:51
URL: http://ssonya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0