Äntligen är jullovet här !

Fredag var dagen. Jag lämnade in mitt sista prov för året och klockan slog 12. DÄR SATT DEN! Tamej tusan nu är äntligen jullovet här! I närmare 3 hela veckor ska jag bara göra saker som jag älskar att göra av. Nämligen umgås med nära & kära, träna och käka en massa underbar mat! Efter allt slit jag gjort i de närmaste två veckorna känns detta bättre än bäst.

Lovet inleddes med en stor FET lunch tillsammans med fina sis och senare på eftermiddagen började fixandet inför Nora, Koffe & Inas överrasknings partey som ägde rum på kvällen. En väldigt lyckad tillställning måste jag säga. Efter en del jobb tillsammans med tjejerna fick vi endå till det till slut.

Bilder från partyt är på kommande, så länge får ni checka in denna!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Gud va skönt med jullov, jag får ännu kämpa vidare i tre dagar med inlämningsuppgifter imassor:/ men snart får nog jag också jullov och då skall jag också träffa nära och kära folk typ dejj <3 ha de bäst söötis!

2010-12-19 @ 16:32:25
URL: http://sandraistorstaden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0