What a day !

Ouh jag fick verkligen en väldig chock idag då min gamla grupp handledare stack in huvudet genom dörren och pekade ut mig och en annan. Trodde jag hade gjort något dumt, nej nej där trodde jag helt fel. Det var en mycket mycket roligare sak han berättade. Tänker inte skriva ut det här men, wåu det här kan bli kul!

En annan positiv överraskning var att jag träffade Jenny, Sockan & Marielle på gymmet ikväll. Typiskt så rusade jag in lite försenad i en helt fullsatt spinning sal, så jag gick till den första bästa cyklen och där visade sig att tjejerna satt. En väldigt positiv överraskning där! Sånt där förgyller min dag.

Nu väntar käk efter en rejäl träning, nighty !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0