What A Weekend !

Shit asså vilken HELG! En helt galet kul sådan! Började på fredagen med att sticka till Åminne där det var säsongsavslutning. Jag stack dit med ett par tjejer och bokstavligt talat SKAKADE RUMPA. Fan vad vi dansade alltså iaf jag & sockan. Haha, har nog inte haft så där kul på länge måste jag säga! VILKEN FIILIS det var! Galet kul asså! Lördagen firades i Hankmo med en massa härliga människor. Tackar för en AWESOME NIGHT allihopa!

Ikväll har jag haft min sista tur ever på mäkken, eller okej vem vet så kommer jag jobba där även nästa sommar. Men det kommer iaf bli ett uppehåll. Kan faktist medge att det kommer vara rätt skönt att inte behöva känna stress innan man ska till jobbet.

Har även fått flygbiljetterna till Bergen! Jag sticker först 9 September & kommer hem 29 september. Detta betyder alltså att jag kommer vara hemma på min födis dag, wihoo! Får se vad man hittar på då!

Himla skönt med en ledig dag imorgon, lärarna har nämligen all aktivitets dag så alla elever har ledigt. Inte mig emot iaf, haha.

Här kommer ett smakprov från igår! Tog dock inte så många bilder, men som tur finns Anton som tar REJÄLT med SJUKA bilder, haha. Tur att han tar bilder iaf, tack för det! Mera kommer snart..




THIS IS WHAT IS CALLED FIILIS !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0