Back home from tha city,

Yo!

Då var tjejen hemma efter storstads visiten. Händelserik,galen,kul,skön,underbar,otrolig resa har det verkligen varit. Vi har fått njuta av delicious hotell frukost, strövat runt i Shlm city, besökt slottet,Rosendahls trädgård & gammla stan, spelat minigolf, gosat med kusinerna och käkatkäkatkäkat en massa massa god mat. Vad är resaor annars till för egentligen?!

Den ända negativ grejen under resan var då både jag och syrran har gått och snorat, båda lyckades nämligen bli förkylda. Men då man får uppleva en sån underbar atmosfär som Stockholm gör detta faktist ingenting.

Tänkte inte skriva så mycket mer än detta, bilder säger som sagt så mycket mer!



Fortsättning följer...

Nu måste jag hoppa i dushen och börja förbereda mig inför plugget som väntar imrn...

FI FAN VA NAJS! (Minns du syrran?) Hahahah

♦ Jen

Kommentarer
Postat av: Sis

Hahah :D OM jag minns?? Fi Fa-an...resan var så nice! <3

2010-08-10 @ 12:03:52
URL: http://mychela.peppar.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0