Dagarna springer iväg

Tjenixen!

De senaste dagarna har varit full speckade kan man säga. På torsdagen firades såklart Konstens Natt, det blev verkligen en kul kväll!
Dagen efter tvingade jag mig upp till skolan, kan medge att jag inte var så himla pigg. Senare på kvällen blev det Villa Jenny, tillsammans med ett par trevliga människor.
Lördagen var det jobb för hela slanten, gash som jag skulle ha velat vara ute den dagen! Närmare 30 grader var det! Men som sagt pengarna rullar in... Kvällen blev en spontan grej, stack med Nora, Jenny & Ina till Uni-parken där det var en del folk. En riktigt trevlig kväll blev det,som naturligtvis avslutade på stans bästa ställe mäkken. Hehe, imorgon kallar återigen skolan.

Bilder kommer jag bjuda på senare i veckan eller kanske t.o.m imorgon!

Sleep well!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0