Arbetet visar hur det ska göras

Tjo!
En sak stämmer fortfarande, det är en Jenny som bloggar. Det som inte stämmer är att det är Aspen som står för tangetbordet nu. Jag kom hit idag med min supersilverblixt för att träffa nån som jag inte sett på länge, alltså Jenny. Vi satte oss på stekarverandan och snackade om allt från golv till tak. Sen satte vi igång med att baka vår mumsiga smulpaj. Hela familjen Finne plus alltså jag njöt av den. Annars har vi lärt oss halva Glow-dansen, det gick helt bra. Nu tror jag att jag nästan ska fråga Jenny om hon vill ha lite massage. Får se vad hon säger.

Rubriken är dagens citat från FB men det är Jennys citat. Mäcken visar allt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0