17 Augusti

Dagarna rullar på. Det nya schemat är väl helt okej. Börjar kl. 8 varje dag förutom fredagar då vi faktist får en liten sov morgon, då börjar vi först halv 10. Nya ämnen har vi också denna period, fysik. Fy & blä, suger sådär allmänt på matematik, så det blir bara ännu värre med fysik då ännu.
Annars har jag kul med klassen som vanligt, eller rättare sagt killarna. Haha, oj oj lite knäppa är ni nog.
Det här året har vi också fått betydligt längre timmar än vi hade förra året, förra året hade vi 45 min timmar men nu har vi ändrat till 70 min. Vissa timmar känns faktist som om dom aldrig ska ta slut, men nåja man får bara bita ihop helt enkelt.

Imorgon har vi faktist en riktigt skön dag, 8 - 12. Äntligen!

Nu bjuder jag på bilder från fredagen, @ Villa Jenny!



Sängen kallar...

Kommentarer
Postat av: Mickon

Hey sistää! :) Håka på en grejj. Byt bloggadress på min länk som du har på sidan är du snäll. Because now, you don´t get anywhere. Right? :) Kraama!

2010-08-18 @ 13:22:45
URL: http://mychela.peppar.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0