Vardagen kommer emot,

Då var det plötsligt sista dagen på lovet. Grymt bra påsklov har jag iaf haft, finns absolut inget att klaga på. Jag har fått umgås med mina fina vänner & familj, ätit mumsig mat & njutit av härligt vår väder (några dagar iaf). Igår kväll stack jag till Emma tillsammans med Jessi och badade bastu och simmade i poolen. Skön skönt, efter helgen. Bilder från det kommer senare!

Nu håller jag på med att fixa ihop en bokrecension till Engelskan, har valt boken Twilight. Trodde jag skulle hinna läsa den men nepp det har jag verkligen inte gjort. Har inte änns börjat.. Jag skäms faktist ärligt talat. Jag tycker själv det är helt fel att ta all fakta från nätet men nu har jag själv gjort det så vad kan man göra. Jag ska bara klara av denna vecka först med prov varje dag, så ska jag sen nästa vecka ta tag i läsandet. Då har jag inte skola mer. Eller okej, jag kommer ha praktik så det räkans bara lite som skola tycker jag.
Då ska jag satsa på språk, engelska & finska böcker ska jag läsa.

Nu ska jag fortsätta med pluggandet!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0