Total Body Control

Hemma efter två sköna tränings pass med syster. Det blev spinning- och TBC. Först gången jag var på TBC, det är en blanding mellan vanlig body med hantlar och step på brädan. Jag tyckte det var rätt så svårt med den där step brädan eftersom det var första gången jag testade på det. Men övning ger färdighet, det är väl så det heter? Vetja även jag kommer bli proffs på det där en vacker dag!

Imorgon börjar praktiken på Vero Moda resten av teminen. Detta betyder alltså att det bara är 6 veckor kvar till sommarlovet eller 7 veckor om man är exakt. Men det närmar sig iaf.


Du ska ha de så jätte bra nu i Sverige Ida & sköt om dig! Hoppas praktiken och allt går fin fint, I will contact you!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0