Nu är jag tillbaka.. typ

Nu är jag något så nära tillbaka till verkligheten, efter att ha levt i extas de senaste två dagarna. Igår kom Jenny & Sofia över till mig och chillade.

Håller med om det Sofia skrev på sin blogg om att vi inte ses så ofta, fast vi bara träffas och chillar någongång så är sådan tillfällen guldvärda för mig! Det ska ni som går i högstadiet verkligen ta vara på, att ni får träffa era vänner varje dag. Det kanske man tar för givet, men efter högstadiet är det vanligt att man börjar i olika skolor och inte hinner träffas lika ofta. Så därför ska man ta vara på det så länge det går!

Ikväll blir det bio med ett par männsikor. Får se vilken film det blir, antingen komedin Youth in revolt eller Kick ass. Det får man se!


Nora ska med på bion ikväll!

Kommentarer
Postat av: tanya

jå det ska jag absolut göra! ;)

oj tack söta du! :)

2010-04-17 @ 16:26:01
URL: http://tanyamikaelaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0